Czapka zimowa H4Z20 CAM008 4F
Czapka zimowa H4Z20 CAM008 4F
29,99
24,99

Czapka zimowa H4Z20 CAM008 4F

     Zobacz opinie (37)
29,99
24,99
4F H4Z20 CAM008
W magazynie. Wysyłka DZISIAJ
Dostawa od 8,60
Czapka zimowa H4Z20 CAM008 4F
-17%
  • Opis produktu
Zapytaj o produkt

Czapka zimowa męska CAM008 polskiej marki 4F to akcesorium w klasycznym, sportowym stylu. Model wykonano z miękkiej w dotyku akrylowej tkaniny, która zapewnia optymalny komfort termiczny. Mała naszywka z logo podkreśla sportowy charakter czapki.


Parametry:

  • materiał: 100% akryl
  • dwuwarstwowa konstrukcja
  • naszywka z logo
  • rozmiary:
    • M: 57cm
    • L: 59cm
Zapytaj o produkt
  • Opinie klientów (37)
5.0 / 5
średnia z 37 opinii
5
100%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
Masz ten produkt? Pomóż innym w wyborze

Opinie o Czapka zimowa H4Z20 CAM008 4F

Dodano: 01.02.2022
Ciepła czapka, bardzo twarzowa.
Materiał, wykonanie
Dodano: 01.03.2021
Potwierdzony zakup
Super polecam
Dodano: 26.01.2021
Zgodny z opisem.super-spełnia moje oczekiwania
B.ładny odcień czerni
Brak
Dodano: 25.01.2021
Super
Dodano: 22.01.2021
Super
Dodano: 19.01.2021
Potwierdzony zakup
Ciepła
Chroni przed wiatrem
Dodano: 18.01.2021
Potwierdzony zakup
Super produkt.
Dodano: 07.01.2021
wszystko ok polecam
Dodano: 07.01.2021
Potwierdzony zakup
Super
Wygodna
Dodano: 03.01.2021
Oookkkk
Dodano: 27.12.2020
fajna, dobrze zrobiona czapka, ciepła i ładnie się układa. Polecam
wygląd, jakość
Dodano: 22.12.2020
Mieciutka i cieplutka
Dodano: 10.12.2020
Potwierdzony zakup
Spełnia swoje wymagania
Wygodna
CIepła
brak
Dodano: 10.12.2020
Potwierdzony zakup
Ładna czapka
Ciepła
Brak
Dodano: 09.12.2020
Potwierdzony zakup
Ciepła
Pasuje idealnie
Brak.
Dodano: 08.12.2020
Czapka spełnia oczekiwania.
Ciepła. Dobrze układa się na głowie.
Brak
Dodano: 07.12.2020
Potwierdzony zakup
Super czapka , polecam👍👍🙂
Dodano: 07.12.2020
Potwierdzony zakup
👍👍👍👍👍👍
Dodano: 07.12.2020
Potwierdzony zakup
👍👍👍👍👍
Dodano: 07.12.2020
Potwierdzony zakup
Bardzo fajna czapka.
Lekka, ciepła i miła w dotyku.
Polecam.
Nie zauważyłem żadnych wad.
Dodano: 05.12.2020
Polecam, czapka idealna
Dodano: 04.12.2020
Potwierdzony zakup
Super czapka. Właściciel zadowolony.
ładna
niezagruba
elegancka
na razie nie ma
Dodano: 01.12.2020
Potwierdzony zakup
Super
Dodano: 19.11.2020
Zadowolona ;)
Dodano: 16.11.2020
Potwierdzony zakup
Super czapka, idealna na zimę.
Fajnie leży.
Dodano: 16.11.2020
Potwierdzony zakup
Super czapka. Właściciel zadowolony.
Dodano: 11.11.2020
Potwierdzony zakup
Czapka super, ciepła a właściciel zadowolony
Dodano: 05.11.2020
Super czapka i idealny kolor
Kolor taki jak na zdjęciu
Dodano: 01.11.2020
Super
Dodano: 27.10.2020
Potwierdzony zakup
Super czapka
Ciepla. Kolor super
Brak
Dodano: 27.10.2020
Potwierdzony zakup
Super
Fajny material
Brak
Dodano: 26.10.2020
Potwierdzony zakup
Gatunek 1
Rozmiarowo pasuje, miła ciepła
Dodano: 22.10.2020
czapkę kupiłam granatową, kolor fajny, jakość też, ogólnie polecam
ładna
niezagruba
elegancka
bez wad
Dodano: 19.10.2020
Potwierdzony zakup
Zgodny z opisem
Dopasowuje sie do głowy
Brak
Dodano: 18.10.2020
Potwierdzony zakup
Czapka fajnie dopasowana o dobrej jakości ,POLECAM
fajny model i miła w dotyku.
Dodano: 18.10.2020
Potwierdzony zakup
Godna polecenia
Dobra jakość, ładny kolor
Brak
Dodano: 15.10.2020
Potwierdzony zakup
Super czapka
Ciemna dobry gatunek
Bez wad