Cena
-
Producent

Ostatnie opinie dla kategorii Lodówki turystyczne

Często zadawane pytania

Jaka lodówka turystyczna jest najlepsza?

Bezprzewodowa lodówka na wkłady to model, który sprawdzi się w każdej podróży. Można zabrać ją ze sobą wszędzie – na ryby, na biwak pod lasem lub na łono natury, tam, gdzie nie ma dostępu do energii elektrycznej. Jej czynnikiem chłodzącym są specjalne wkłady, które schładza się w zamrażalniku. Dla osób szukających lodówek o wysokiej pojemności i izolacji najlepszym wyborem będzie lodówka samochodowa. Urządzenie ma świetną izolację oraz solidną pokrywę, oprócz chłodzenia umożliwia podgrzewanie posiłków. Wysokiej jakości modele wyposażono także w specjalną powłokę antybakteryjną, która zapobiega powstawaniu brzydkich zapachów wewnątrz urządzenia. Lodówki samochodowe mogą działać nieprzerwanie nawet do 12 godzin. Ich ładowanie umożliwia kabel z wtyczką do zapalniczki samochodowej.

Jak działa lodówka turystyczna?

To, jak działa lodówka turystyczna, zależy od tego, jakiego jest rodzaju i w jaki czynnik chłodzący jest wyposażona. Lodówka turystyczna z wkładami chłodzącymi nie ma zasilania, a swoje działanie opiera na specjalnych wkładach chłodzących, które trzeba przechować w zamrażalniku. Nabierają one odpowiedniej temperatury, którą następnie oddają sprzętowi. Lodówki turystyczne zasilane prądem mogą być wyposażone w czynnik chłodzący lub w zasilacz 12/24 V z wtykiem do gniazda zapalniczki oraz zasilacz o mocy 230 V.

Jak długo może pracować lodówka turystyczna?

To, jak długo działa lodówka turystyczna, uzależnione jest od tego, czy mamy sprzęt zasilany energią elektryczną, czy mamy lodówkę z wkładami mrożącymi. Najlepsze wkłady mrożące potrafią utrzymać niską temperaturę nawet przez 12 godzin, inne tylko kilka godzin. Co do lodówek elektrycznych producenci najczęściej podają, że chłodzą one maksymalnie przez 12 godzin bez przerwy. Oczywiście podczas jazdy samochodem, gdy lodówka jest podłączona do gniazda zasilania, nie ma z tym problemu. Akumulator lodówki rozładowuje się tylko wtedy, gdy silnik auta zostaje wyłączony, czyli na postoju.