Poduszka sensomotoryczna + pompka Gymtek - czarny
Poduszka sensomotoryczna + pompka Gymtek
59,99
39,80

Poduszka sensomotoryczna + pompka Gymtek

     Zobacz opinie (74)
59,99
39,80
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 44,90
Gymtek G-66424
W magazynie. Wysyłka DZISIAJ
Dostawa od 8,99
  • Opis produktu
Zapytaj o produkt

Pompowany dysk od Gymtek to produkt, który ma pozytywny wpływ na postawę ciała. Nie dziwi, więc fakt, że często fizjoterapeuci i rehabilitanci wykorzystują ją do ćwiczeń z podopiecznymi. Wymusza on utrzymanie prawidłowej pozycji jednak, aby to było możliwe trzeba pamiętać o zachowaniu równowagi. Taki balans ciałem również bardzo dobrze wpływa na wzmacnianie mięśni głębokich. Jedynym "skutkiem ubocznym" podczas stosowania dysku może być utrata zbędnej tkanki tłuszczowej. Dzieje się tak ponieważ specjalne wypustki, które mają działanie antypoślizgowe, pobudzają do działania receptory odpowiedzialne za spowolniony metabolizm. Dzięki antypoślizgowej, spodniej warstwie, nie musimy się obawiać ślizgania po panelach czy kafelkach. Pewna i stabilna postawa to klucz do sukcesu.

Dysk posiada kompaktowe wymiary dzięki czemu doskonale sprawdzi się w każdym mieszkaniu. Nawet tym najmniejszym. Może on posłużyć również jako podkładka pod stopy podczas pracy przy komputerze. Pozwoli się nie tylko zrelaksować, ale również poprawić krążenie. Korzystać z niej mogą zarówno dzieci jak i osoby starsze. Grunt to odpowiednia równowaga w życiu, a ten dysk pomoże Ci ją złapać!

 

Komfort ćwiczeń

Pompowany dysk od Gymtek to uniwersalne akcesorium, które wykorzystasz podczas ćwiczeń oraz podczas rehabilitacji. Dysk masujący posiada dwa rodzaje powierzchni, na której znajdują się wypustki. Pełnią one funkcję antypoślizgową, a dodatkowo przyjemnie masują ciało.

 

Uniwersalne zastosowanie

Pompowany dysk możesz wykorzystać również jako podkładka pod stopy podczas pracy przy komputerze. Pozwoli się nie tylko zrelaksować, ale również poprawić krążenie. Dysk możesz również włożyć między plecy a oparcie krzesła, by zachować odpowiednią postawę ciała.

 

Wygoda użytkowania

Dysk posiada kompaktowe wymiary, dlatego przechowywanie go nie stanowi większego problemu. Z łatwością spakujesz go również do torby, jeżeli planujesz relaksacyjny trening na łonie natury. Dzięki antypoślizgowej, spodniej warstwie, nie musimy się obawiać ślizgania po panelach czy kafelkach.

Parametry:

  • średnica - 33 cm
  • grubość przed napompowaniem - ok. 5,5 cm
  • regulacja siły
  • waga: 1,08kg
  • w zestawie - pompka (dł.17cm)
Zapytaj o produkt
  • Opinie klientów (74)
4.9 / 5
średnia z 74 opinii
5
96%
4
3%
3
0%
2
1%
1
0%
Masz ten produkt? Pomóż innym w wyborze

Opinie o Poduszka sensomotoryczna + pompka Gymtek

Jestem bardzo zadowolona z produktu, spełnił moje oczekiwania, mogę polecić.
Produkt dobrej jakości w racjonalnej cenie.
Brak
polecam, warte swojej ceny
pompka w zestwie
poduszka idealna do ćwiczeń, spełnia swoje zadanie idealnie
wygląda na trwałą,
brak
Poduszka super , przynajmniej po dwukrotnym użyciu - nie wiem , czy będzie dostatecznie trwała. Jest idealna do ćwiczeń . Polecam! I dziękuję za błyskawiczną realizację zamówienia!
Super, jestem mega zadowolona!
Zgodne z opisem
Brak
Szybko, sprawnie polecamy.
łatwa do napompowania
lekka
nie ma
Bardzo dobrej jakości materiał, zarówno wzmacnia mięśnie i masuje stopy. Polecam!
Bez zarzutów, dobra jakość materiału
Nei ślizga się, to duży plus. Dobre wykonanie i jakość
Prezentuje się naprawdę świetnie. Używam już jakiś miesiąc i jestem zaodowolony, polecam
Spełnia moje oczkiwania, dla mnie bomba.
Fajna poduszka, za taką cenę, aż żal nie kupić :DDD
brak
Wentyl jest na brzegu a powinien być na boku krążka, żeby na niego nie nadepnąć. Poza tym nie mogę dopompować, tak żebym miała wypukły dysk - ile to trzeba pompowac ?? Ja umiem od razu stanąć na tym dysku, który już mi przysłano, a wiem że na ćwiczeniach na sali były dyski aż wypukłe i trudno było na nich nieruchowo stanąć i ten sposób ćwiczyło się równowagę. Więc nie jestem super zadowolona.
nie śmierdzi gumą.
j.w.
spełnia swoją funkcję
dobra jakość
Wygodna do siedzenia, kręgosłup czuję jak pracuje. Dobra do przeprowadzania ćwiczeń.
Wypustki na poduszce skutecznie pobudzają do życia. Podoba mi się, że mogę regulować jej wypełnieniem (napompować lub wypuścić powietrze)
Bardzo pomocny sprzęt w fitness -ie
Porządnie wykonanie
Brak
Dobra jakość Polecam
Poduszka bardzo dobrej jakości. Wykonana z gumy, która nie śmierdzi. Wszystko zgodne z opisem.
Poduszka bardzo dobrej jakości. Wykonana z gumy, która nie śmierdzi. Przesyłka bardzo dobrze zapakowana i zabezpieczona.
Poduszka sprawna, brak nieszczelności, zgodna z opisem.
Pomaga ćwiczyć postawę, łatwa w utrzymaniu czystości, jej średnica umożliwia wykorzystanie na krzesłach.
Nie znalazłem.
Nie mam zastrzeżeń, dla mnie OK
Korzystam z przyjemnością :)
cena
nie ma
Produkt zgodny z opisem.
Szyba dostawa. Wszystko zgodnie z zamówieniem!
Moja równowaga jest już na o wiele wyższym poziomie !!
Fajna, czegoś takiego szukałam :)
Bardzo fajny produkt. Można to używać nie tylko podczas ćwiczeń, ale też przy biurku - wymusza prawidłową postawę. W necie jest wiele przykładów ćwiczeń z takim "jeżykiem". Cena jest bardzo przystępna, a jakość naprawdę dobra. No i bardzo szybka dostawa przrsyłki.
Estetyczne wykonanie, dobra jakość, przystępna cena
Jak dla mnie świetny produkt. Czegoś takiego szukałam i poduszka naprawdę pomogła mi w trakcie rehabilitacji.
szybka dostawa
Bardzo mi pomogła!
Ćwiczy moją cierpliwość ;D na razie super
Dobre wykonanie i jakość - za to ocena 6 dla sklepu
Masujące wypustki - dla mnie bomba. Naprawdę widze poprawę w swojej równowadze
Wygląda ekstra, fajnie się z niej korzysta
Fajny sprzęcik
Super sprzęt, korzystam i jestem zadowolona
Towar OK
Kupiłem z ciekawości, nie żałuję. Moi teściowie też zadowoleni!
Żadnych problemów! Ćwiczy się doskonale :D
Poduszka super, jeśli ktoś wie po co jej używa. Brakuje jedynie instrukcji wskazującej przeznaczenie w zależności od stopnia napompowania.
Bezawaryjna
Przy zamówieniu dwóch sztuk, dołączona została jedynie jedna pompka.
super
Polecam
Szybka dostawa towar zgodny z opisem.Polecam
Poduszka zgodna z opisem. Zamówiłam dwie ponieważ takie było zalecenie rehabilitanta. Pompka była tylko w jednym kartonie. Poza tym bez uwag, Świetne. Polecam
Jestem bardzo zadowolona z poduszki i z ekspresowej wysyłki.
ok.
brak
Polecam produkt za małe pieniądze a spełnia moje oczekiwania
Sprzęt zgodny z opisem, przydatny w ćwiczeniach.
Dobry dla starszych i dzieci.
Solidny materiał. Dobrze wykonany produkt, jestem zadowolony
Bardzo dobry sprzęt.
Dobrze wykonuje się ćwiczenie na tym sprzęcie.
Brak
Produkt bardzo przydatny w ćwiczeniach po operacji kolana
Przydatna podczas rehabilitacji
Fajna cena i dobra jakość. Wypustki dobrze masują stopy i można poćwiczyć balans ciała
wypustki, pompka
Przydatna w domu do ćwiczeń. Przy okazji dobra zabawa.Polecam.
Korzystam z niej podczas siedzenia przy biurku - podkładam sobie pod plecy żeby zachować właściwą postawę i na prawdę pomaga.
wypustki, podparcie
Dobra jakość i cena, polecam zwłaszcza przy pracy z komputerem
Wszystko się zgadza z opisem, jest spoko
Pompka jeszcze mi się nie przydała, użytkuje ponad miesiąc, jest ok
Dobra jakość
Nie mam do nich żadnych zastrzeżeń
Jest ok
Super sprawa dla stóp :)
Nie sposób się od niej oderwać :)
Daje radę, jestem zadowolona :) świetna obsługa
Bardzo dobra jakość
dobra jakość
Polecam bardzo, świetna jakość
Widoczne rezultaty w poprawie równowagi u mojego dziecka, przez cały okres użytkowania nie mieliśmy z nią żadnych problemów
Używam jej do pracy w biurze, a dziecko na rehabilitacji, świetna dla całej rodziny
Używam jej nie tylko do ćwiczeń, ale i w biurze. Bardzo przydatna
Wszystko w porządku, zgodny z opisem
Fajnie, że pompka jest w zestawie, można wziąć ją ze sobą w podróż
Korzysta z niej cała rodzina, wszyscy zadowoleni
Super sprawa, pozwala się zrelaksować
Przydatna podczas rehabilitacji, dzięki niej widać szybkie efekty
Zdecydowany plus za pompkę dołączoną do zestawu
pompka,
solidna
Jestem bardzo zadowolona z zakupu