Koszulka męska Dry Park VII SS Nike
Koszulka męska Dry Park VII SS Nike
74,99
51,99

Koszulka męska Dry Park VII SS Nike

     Zobacz opinie (125)
74,99
51,99
Nike BV6708 010
beżowybłękitnakoralowyfioletowabordowamiętowagranatbiałazielonaniebieskaczerwonażółtaczarnaseledynowapomarańcz
Tabela rozmiarów
W magazynie. Wysyłka JUTRO
Dostawa od 8,50
-31%
  • Opis produktu
Zapytaj o produkt

Idealna do gry w piłkę, na siłownię i na co dzień, ponieważ ponadczasowy design koszulki Dry Park VII SS marki Nike. Klasyczny fason nie krępuje ruchów i sprawia, że koszulka po prostu doskonale wygląda. Dopasowanie w technologii Dri-FIT zapewnia idealne odprowadzenie nadmiaru potu oraz ciepła, dzięki czemu nawet po długim treningu będziesz się czuć komfortowo.


Parametry:

  • materiał: 100% poliester pochodzący z recyklingu
  • technologi Dri-Fit
  • perforowana tkanina z tyłu
  • właściwości oddychające
  • dopasowany krój

Technologie:

Technologia Dri-FIT - jest nowoczesnym materiałem poliestrowym, którego budowa umożliwia zachowanie długotrwałej suchości, zwłaszcza podczas długiego i intensywnego treningu. Wyjątkowa struktura tkaniny, składa się ze specjalnych mikrowłókien i wspomaga naturalny system chłodzenia ciała, odprowadzając jednocześnie wilgoć na zewnątrz.

Zapytaj o produkt
  • Opinie klientów (125)
5.0 / 5
średnia z 125 opinii
5
96%
4
4%
3
0%
2
0%
1
0%
Masz ten produkt? Pomóż innym w wyborze

Opinie o Koszulka męska Dry Park VII SS Nike

Dodano: 29.12.2021
Potwierdzony zakup
Dla osoby aktywnej świetny prezent!
- przewiewna
- bardzo fajny materiał
- szybka dostawa
Brak
Dodano: 24.12.2021
Potwierdzony zakup
Świetna koszulka.Warto kupić. Bardzo Polecam !!!
Lekka,wygodna,wyszywany znak-idealna 👌🏽
Nie ma
Dodano: 23.12.2021
Potwierdzony zakup
Super koszulka
Fajnie odprowadza wilgoc
Brak
Dodano: 18.12.2021
.Dobra jakość
Dodano: 09.12.2021
Potwierdzony zakup
Polecam
-Szybka wysyłka
-Fajny materiał
Brak
Dodano: 04.12.2021
👍👍👍
Dodano: 30.10.2021
koszulka ok
ładny kolor
Dodano: 20.10.2021
Szybka przesyłka, koszulka taka jakiej się spodziewałam, wszystko okej.
Dodano: 16.10.2021
Potwierdzony zakup
Świetna koszulka, fajnie się prezentuje. Kolor śnieżno Biały
Bardzo Wygodna podczas gry w piłkę nożną, materiał przyjemny i przewiewny dla ciała.
Brak
Dodano: 15.10.2021
Potwierdzony zakup
polecam ! dostawa błyskawiczna super !!!!!
Dodano: 25.09.2021
Potwierdzony zakup
Super polecam
Lekka w dotyku koszulka super
Brak
Dodano: 09.09.2021
Potwierdzony zakup
Super koszulka
Idealna, lekka i przewiewna
Dodano: 06.09.2021
Potwierdzony zakup
Koszulka superrr
Dodano: 10.08.2021
koszulka bardzo ładna
miła w dotyku, szybko schnie i nie gniecie się
Dodano: 10.08.2021
super lekka i cienka koszulka
przewiewna i szybko schnąca
Dodano: 03.08.2021
Potwierdzony zakup
Świetny materiał, idealna koszulka na trening.
Dodano: 02.08.2021
Potwierdzony zakup
super produkt
Dodano: 31.07.2021
eLegancka
Przewiewna
Dodano: 19.07.2021
SUPER
Dodano: 14.07.2021
Super
Dodano: 06.07.2021
Potwierdzony zakup
jest ok.
Dodano: 27.06.2021
Świetna koszulka. Tego się spodziewałem.
Dodano: 23.06.2021
Potwierdzony zakup
Dobra jakoś, dobra cena, polecam
Dodano: 22.06.2021
Potwierdzony zakup
Wygodna, przewiewna
Lekka, przewiewna
Nie dokładna rozmiarówka wg producenta
Dodano: 04.06.2021
Potwierdzony zakup
Zgodnie z opisem
Szybko schnie
Dodano: 04.06.2021
Potwierdzony zakup
Zgodnie z opisem
Szybko schnie
Dodano: 02.06.2021
Potwierdzony zakup
Dobra jakosc za odpowiednia cene
Polecam
Przewiewna ,dobrze wykonana
Brak
Dodano: 02.06.2021
Potwierdzony zakup
Super ,dobra jakosc ,za dobra cene
Przewiewna
Brak
Dodano: 02.06.2021
Potwierdzony zakup
Super produkt Polecam
Dodano: 02.06.2021
Potwierdzony zakup
Super produkt Polecam
Dodano: 01.06.2021
Potwierdzony zakup
Ok jest
Ok
Nie ma
Dodano: 28.05.2021
Potwierdzony zakup
Fajny materiał miły w dotyku
Ładnie przylega do ciała
Dodano: 25.05.2021
Potwierdzony zakup
Polecam super materiał
nie trzeba prasować :)
nie ma
Dodano: 24.05.2021
Super, towar zgodny z opisem.
Same zalety
Brak wad
Dodano: 10.05.2021
Potwierdzony zakup
Produkt sgodny z opisem.
Przewiewność
Dodano: 07.05.2021
ogólnie okej, ale dostałem nieprawidłowy rozmiar (miała być XL, dali mi L z metkami od XL)
Dodano: 02.05.2021
Potwierdzony zakup
Świetnie odprowadza wilgoc, dobrze oddycha, rozmiar zgodny z opisem
Dodano: 13.04.2021
Potwierdzony zakup
Idealna
Bardzo wygodna
BRAK
Dodano: 12.04.2021
Potwierdzony zakup
Polecam
Dodano: 07.04.2021
Towar zgodny z opisem, szybka wysyłka
Brak
Dodano: 29.03.2021
Potwierdzony zakup
Super
Wygodna
Brak
Dodano: 29.03.2021
Potwierdzony zakup
Wygodna przewiewna dopasowana
Wygodna
Dodano: 29.03.2021
Potwierdzony zakup
Wygodna przewiewna
Wygodna
Dodano: 28.03.2021
👍bardzo dobry gatunkowy produkt, wszystko zgodne z opisem
Super jest to ze plecy koszulki są z materiału perforowanego 👏👏👏
Dodano: 23.03.2021
Potwierdzony zakup
Bardzo dobra jakośc.Towar zgodny z rozmiarem
Super lekka
brak
Dodano: 22.03.2021
Towar zgodny z opisem.
Dodano: 20.03.2021
Potwierdzony zakup
очень хорошое качество!
дышит тело!
нету
Dodano: 18.03.2021
Potwierdzony zakup
Są idealne....
T-shirty są PERFEKTO !
Brak
Dodano: 12.03.2021
Potwierdzony zakup
Super koszulka, niska cena, fajny oddychający materiał. Szybka wysyłka, polecam!! !
Dodano: 02.03.2021
Dobrze leży
Dodano: 02.03.2021
Idealna
Niespotykany kolor
Dodano: 02.03.2021
Towar zgodny z opisem.
Dodano: 25.02.2021
Potwierdzony zakup
Ok fajnie leży
Dodano: 25.02.2021
Potwierdzony zakup
Fajoska
Dodano: 25.02.2021
Potwierdzony zakup
Fajna
Dodano: 09.02.2021
Potwierdzony zakup
Podobała się 😁
Idealnie leży 😄
Niema
Dodano: 02.02.2021
Bardzo dobry materiał
Dodano: 30.01.2021
Potwierdzony zakup
produkt super. Bardzo dobrze zrobiona rozmiarówka. Szybka przesyłka
dobry produkt za fajną cenę
brak
Dodano: 22.01.2021
Potwierdzony zakup
Bardzo dobrej jakości
Dobre wykonanie
Brak
Dodano: 18.01.2021
Potwierdzony zakup
Bardzo dobra propozycja.
Przyjemny materiał, udany krój.
Brak.
Dodano: 08.01.2021
Super
Brak
Brak
Dodano: 23.12.2020
Potwierdzony zakup
Ok, zgodnie z opisem
Dodano: 20.12.2020
Taka jak na zdjęciu
Dobra
Brak
Dodano: 17.12.2020
Potwierdzony zakup
dobra
Dobry dopasowana do mojej syjwetki, Ola w dotyku, funkcjonalna, dobry materiał
Moze ciut za długa, lubię nieco krutsze długości, - 2cm
Dodano: 15.12.2020
Potwierdzony zakup
Bardzo fajna koszulka.Zgodna z opisem.Polecam.
Przyjemny materiał, przewiewny.
Brak
Dodano: 11.12.2020
Potwierdzony zakup
Dobry gatunkowo produkt. Szybkie i bezproblemowe zamowienie. Polecam
Dodano: 08.12.2020
Super
Piękny żywy kolor
Dodano: 04.12.2020
Potwierdzony zakup
Zgodny z opisem
Bardzo fajny, oddychający materiał.
Dodano: 26.11.2020
Potwierdzony zakup
Super
Wysoka jakość
Brak
Dodano: 20.11.2020
Potwierdzony zakup
Zgodnie z opisem
Wysokość jakość
Brak
Dodano: 13.11.2020
Polecam. Super
Dodano: 07.11.2020
Polecam
Dodano: 02.11.2020
Polecam.
Dodano: 20.10.2020
Wszystko zgodnie z opisem. Polecam
Dodano: 20.10.2020
Wszystko zgodnie z opisem. Polecam
Dodano: 11.10.2020
Wszystko ok
Dodano: 08.10.2020
Potwierdzony zakup
Wszystko zgodnie z opisem
Dodano: 28.09.2020
Koszulka super
Dodano: 27.09.2020
Świetna
Dodano: 18.09.2020
Potwierdzony zakup
Po prostu Świetna!
Dodano: 17.09.2020
Koszulka ok. Kolor super.
Jakość
Dodano: 14.09.2020
Potwierdzony zakup
Produkt zgodny z opisem ,sprawdza się podczas wysiłku.
Odprowadza pot
Brak
Dodano: 02.09.2020
Potwierdzony zakup
Super polecam
Dodano: 28.08.2020
Bardzo ładna
Szybko wysycha
Brak
Dodano: 18.08.2020
Potwierdzony zakup
W sam raz do biegania
Oddychająca
Dodano: 18.08.2020
Polecam
Dodano: 16.08.2020
Potwierdzony zakup
Produkt zgodny z opisem
Dobra cena
Dodano: 14.08.2020
Potwierdzony zakup
Koszulka dopasowana do ciała, kolory żywe i ładne, dobra cena, koszulka warta zakupu.
Kolorystyka, oddychający materiał na plecach, krój podkreślający sportową sylwetkę, schnie nieźle przy stałym obciążeniu.
Przy ciężkim treningu materiał nie nadąża z odprowadzeniem wilgoci - plamy w miejscach typowych, tj. pachy, klata.
Dodano: 10.08.2020
Potwierdzony zakup
Wszystko zgodnie z opisem.Polecam.
Dodano: 10.08.2020
Dostarczona koszulka spełniła moje oczekiwania. jestem zadowolony.
Dodano: 06.08.2020
Wszystko ok. Rozmiarówka wypada normalnie.
Dodano: 03.08.2020
Potwierdzony zakup
Fajna Polecam
Fajby materiał
Brak
Dodano: 03.08.2020
Potwierdzony zakup
Fajna Polecam
Fajny kolor
Brak
Dodano: 29.07.2020
Rozmiar zgodny
Fajny kolor i materiał
Dodano: 28.07.2020
Bardzo fajna
Dodano: 28.07.2020
Potwierdzony zakup
Super wykonanie.
Przewiewny materiał, polecam.
Dodano: 25.07.2020
Fajny materiał i zgodny z opisem. Logo wyszywane.
Ten materiał na plecach robi robotę jest przewiewny i chłonny.
Dodano: 22.07.2020
Potwierdzony zakup
Wszystko ok
Dodano: 17.07.2020
Potwierdzony zakup
Super
Fajnie dopasowana bez zastrzeżeń znaczek wyszywany a kolor na żywo jeszcze ładniejszy polecam
Brak
Dodano: 15.07.2020
Ładna kolorystyka, sportowa ale także do codziennego użytkowania
Dobra jakość materiału, wyszywane logo marki, ładny kolor
Dodano: 14.07.2020
super polecam
rozmiar zgodny z opisem
brak
Dodano: 12.07.2020
Potwierdzony zakup
Bardzo dobrze wykonany.
Dobry materiał i dobre wykończenie.
Dodano: 10.07.2020
Potwierdzony zakup
Super taka jak miała być
Przewiewna
Brak
Dodano: 07.07.2020
Potwierdzony zakup
Super. oryginalna
Przystępna cena
brak
Dodano: 05.07.2020
Potwierdzony zakup
Koszulka bardzo ładna
Rozmiar XXL prawidłowy
Dodano: 04.07.2020
Potwierdzony zakup
rozmiar koszulki zgodny z tabelą wymiarów,świetnie się prezentuje
wygodna,lekka,przewiewna
ze względu na niedawny zakup wad na razie nie stwierdzam :)
Dodano: 03.07.2020
Potwierdzony zakup
Fajny i wygodny
W przystępnej cenie
Dodano: 23.06.2020
Bardzo fajny produkt w przystępnej cenie
Wygodna i modna
Dodano: 23.06.2020
Super materiał.
Jakość.
Noszę xxl a koszulka trochę ciasna.:)
Dodano: 21.06.2020
Produkt zgodny z opisem
Dodano: 21.06.2020
Wszystko wg opisu .
Dodano: 14.06.2020
Produkt zgodny z opisem
Dodano: 14.06.2020
Ok.Dobry materiał
Dodano: 13.06.2020
Potwierdzony zakup
Jest ok fajny materiał.
Skóra oddycha
Dodano: 09.06.2020
Wszystko ok.
Dodano: 06.06.2020
Potwierdzony zakup
Ok, wg opisu
Materiał
Brak
Dodano: 02.06.2020
Bardzo fajna koszulka
Dodano: 26.05.2020
Dokładnie według zamówienia
szybko, sprawnie, tanio
Dodano: 25.05.2020
Przepiękny kolr
Dobra jakość
Brak
Dodano: 23.05.2020
Potwierdzony zakup
Jest ok
Ok
Dodano: 21.05.2020
Potwierdzony zakup
jest ok
Dodano: 12.05.2020
Potwierdzony zakup
Suoer
Dodano: 07.05.2020
Potwierdzony zakup
Wszystko ok rozmiarowka również
Dodano: 10.03.2020
Super
Jest świetna
Dodano: 01.03.2020
Potwierdzony zakup
lekka
lekka