Bokserki męskie bezszwowe Brubeck
Bokserki męskie bezszwowe Brubeck
42,49

Bokserki męskie bezszwowe Brubeck

     Zobacz opinie (38)
42,49
Brubeck BX00501A
Tabela rozmiarów
W magazynie. Wysyłka DZISIAJ
Dostawa od 8,60
  • Opis produktu
Zapytaj o produkt

Bokserki męskie przeznaczone są dla aktywnych mężczyzn do codziennego użytku. Bielizna wykonana została w technologii bezszwowej (seamless). Idealnie dopasowuje się do ciała, podkreślając sylwetkę. Chroni skórę przed otarciami. Kompozycja oddychającej bawełny z włóknami syntetycznymi pozwala długo utrzymywać skórę suchą i świeżą. Bielizna jest antyalergiczna, szybko schnie i nie wymaga prasowania.

Linia Basic Cotton to wyjątkowo komfortowa bielizna wykona na w technologii bezszwowej z oddychającej bawełny z domieszką włókien polipropylenowych dla aktywnych mężczyzn i kobiet.

Podkreśla rzeźbę ciała, idealnie dopasowana z jednoczesną ochroną przed otarciami skóry. Dzięki zastosowaniu włókien polipropylenowych dzianina jest przewiewna oraz uwalnia wilgoć co zapewnia uczucie świeżości. Produkty są antyalergiczne i bakteriostatyczne.

Skład:

  • 86% bawełna, 9% poliamid, 5% elastan

Sezon:

  • całoroczna

Rozmiary:

Uwagi:

  • nie prasować
Zapytaj o produkt
  • Opinie klientów (38)
4.9 / 5
średnia z 38 opinii
5
92%
4
8%
3
0%
2
0%
1
0%
Masz ten produkt? Pomóż innym w wyborze

Opinie o Bokserki męskie bezszwowe Brubeck

Witam
Produkt nie został sprawdzony przed wysłaniem i okazało się że miał dziurkę w tylnej części, ale szkoda mi czasu na reklamację.
Produkt w użytkowaniu jest Ok
Niestety jakość wykonania słabo (prująca się dziurka i prujący się szwy)
Super, dobrze przylegają, wygodne w chodzeniu, oddychajace
wygoda, nic nie uwiera, odpowiednia dł. nogawek
brak
Jak najbardziej polecam
Dobrze dopasowane i trwale
Brak
Super
Nie cisną i są bardzo wygodne jak mówi małżonek 🤗
Żadnych
Spelnia oczekiwania. POLECAM
Spelnia oczekiwania. POLECAM
Idealny material i dopasowanie
Fajny materiał
Wygodne
bardzo fajne boxerki przyjemny materiał wygoda
Super Polecam
Polecam
Same
Żadnych
fajne i wygodne
dopasowanie,oddychający materiał.
niewiem
Super
Maz bardzo zadowolony
Brak
Bokserki bardzo dobre
Wygodne i nie uciskają
Brak
Bardzo dobre.Polecam
Wygodne,przewiewne
nie ma
Polecam!
nie uciskają
wytrzymałe
wygodne
nie ma
Polski uznany producent
Ekstra wykonanie i przyjemnie się nosi
Brak
Drugi kolor. Super jakość.
Przyjemne i wygodne w noszeniu.
Brak.
Leżą idealnie, dużo bawełny. Super cena.
Idealne w noszeniu
Brak
fajne:)nosze l kupilem xl i leza idealnie
tylko
brak
fajne dobrze leżą ale producent jak zwykle dał za wysoki stan
prawie same
za wysoki stan
Fajne miłe w dotyku
jakość
zaniżony rozmiar
Bokserki bardzo fajne!,
Miękkie, wygodne.
Super produkt wysyłką natychmiastową zamówiłam i na drugi dzień już miałam.
Polecam ta firma na 100 procent
Mily i material
Tragedii nie ma rewelacji tez nie.
Rozmiarowka ok wygoda ok
znakomite wszystko ok.
znakomite
osobiście nie noszę ale podobno spełniają swoją funkcję
cienkie, lekkie, przewiewne
trochę się podwijają
wygodne wszystko ok
Ok, przewiewne.
Bokserki bardzo wygodne. Testowane pierwszy raz na długim wybieganiu. Rozmiar zgodnie z tabelą - OK. Szkoda, że zamiast grafitowych dotarły szare. Pewnie kurier podmienił - ha, ha, ha... ;-)
zamówiłem bokserki męskie wg tabeli i jestem bardzo zadowolony z jakości wykonania jak i samego materiału. To jest mój drugi zakup tych że bokserek i na pewno nie ostatni.
mogłyby być o 5zł tańsze
zamówiłem bokserki męskie wg tabeli i jestem bardzo zadowolony z jakości wykonania jak i samego materiału. To jest mój drugi zakup tych że bokserek i na pewno nie ostatni.
wygodne,przylegające,miłe w dotyku,seksowne,oddychające,antyalergiczne,bakteriostatyczne,szeroka gumka w pasie z nadrukiem jest bardzo fajna nie uciskające.
mogłyby być o 5zł tańsze
Wygodne i nie uciskają. Godne polecenia.
jestem kobietą wiec ich nie zakładałam ale ja je zamowiłam wiec moge ocenic wizualnie,są super na 5
100/zalet
brak
Polecam!
- higieniczne
- nie uciskają
- wytrzymałe
* brak *
Wygodne i nieuciskają
Jak dla mnie bardzo dobry produkt, przedewszystkim fakt że po intensywnym treningu bokserki te nie mają jakiegoś przykrego zapachu potu, tak więc jeżeli chodzi o walory higieniczne i o wygodę to naprawdę polecam
BRAK