Stół do gry 3w1 SDG Nils
Stół do gry 3w1 SDG Nils
1 399,00
Stół do gry 3w1 SDG Nils
     Zobacz opinie (19)
Nils

Stół do gry 3w1 SDG Nils

Nils 19-0-050

Opcje:

1 399,00
Ilość:
Dostępność: W magazynie. Wysyłka DZISIAJ
Koszt dostawy: Dostawa GRATIS!

Każdy w młodości marzył o wyjątkowym stole do cymbergaja, piłkarzyków czy bilarda, który daje mnóstwo zabawy! Dlaczego więc nie zafundować sobie takiego urządzenia w swoim domu? To proste! Mamy dla Ciebie wyjątkowe połączenie tych trzech gier w jednym stole, dzięki któremu możesz urozmaicić swój czas, a co ważne stół nie zajmie w Twoim domu sporo miejsca.

Model do gry do gry 3w1 SDG stworzony przez markę Nils został wykonany z wytrzymałych płyt MDF, które są odporne na uderzenia oraz szybkie zużycie. Natomiast optymalne wymiary każdej planszy pozwolą Ci rozegrać niemal profesjonalne spotkanie z przeciwnikiem. Stół jest wykonany z ogromną dbałością o design oraz każdy detal, dlatego jesteśmy pewni, że nie znudzi Ci się prędko i będzie Ci służyć przez długi okres czasu!


Parametry:

  • materiał: MDF
  • wymiary stołu:
    • długość: 121cm
    • szerokość: 84,5cm
    • wysokość: 85,35
  • wymiary planszy do cymbergaja:
    • długość: 108cm
    • szerokość: 57cm
  • wymiary planszy do piłkarzyków:
    • długość: 104cm
    • szerokość: 57cm
  • wymiary planszy do bilarda:
    • długość: 114cm
    • szerokość: 52,5cm
  • waga: 38kg
  • nie przeznaczone do użytku komercyjnego
  • gwarancja 24 miesiące
W zestawie:
  • 16 bili
  • 1 trójkąt
  • 2 kredy
  • 2 kije
  • 2 manualne liczniki do wyników
  • szczotka
  • 2x 11 zawodników (niebiescy i czerwoni)
  • 2 piłki do piłkarzyków
  • 8 gumowych rączek
  • 2 uchwyty do cymbergaja
  • 2 krążki (średnica 5cm)
  • wentylator z kratką

4.3 / 5
średnia z 19 opinii
5
47%
4
42%
3
5%
2
0%
1
5%
Masz ten produkt? Pomóż innym w wyborze
Dodaj opinię

Opinie o Stół do gry 3w1 SDG Nils

Andzelika
03.01.2020
potwierdzony zakup
Super dzieci zadowolone
Bogda
02.01.2020
potwierdzony zakup
Super zabawa, nie tylko dla dzieci:) Polecam
Katarzyna
02.01.2020
Bardzo fajny sprzęt do zabawy. Jakość przyzwoita .Montaż budził spore obawy czytając opinie o produkcie. W instrukcji sporo błędów w oznaczeniach. Składanie wymaga trochę czasu, trzeba się sporo domyślać. Ale nie ma tragedii, skoro złożyła go kobieta ;)
Zalety:pola do gry dobrej jakości
Wady:błedy w instrukcji
Xxx
27.12.2019
Było trochę "zabawy" przy składaniu ale warto.
Zalety:3 gry w 1
Solidne wykonanie
Wady:Wiatrak do cymbergaja działał minutę...
Tom
27.12.2019
Stół ok
Zalety:Cymbergaj , Piłkarzyki
Wady:Brak
Kuba
25.12.2019
Sprzęt bardzo fajny można się pobawić
Zalety:3 w 1
Fajna zabawa
Wady:Fatalna Instrukcja
Kossak
17.12.2019
Naprawdę fajny stół dla dzieci. Kłopotliwy montaż bo instrukcja kiepska, ale trochę czasu i wszystko działa
Zalety:Dobre wykonanie i naprawdę gwarantuje fajna zabawę
Wady:Instrukcja
Łukasz
10.12.2019
potwierdzony zakup
Fajny stół zarówno dla starszych jak i młodszych 😀
Zalety:Cymbergaj😀
Wady:Instrukcja🤪
Bartosz
08.12.2019
Od kilku dni używamy, zapowiada się bardzo fajnie. Kupilem go, gdyż widzialem u dziecka w szkole, że mimo bardzo intensywnego używania przez pół roku, wciąż działa. Tak jak inni pisali, instrukcja montażu jest mało doklana i w kilku miejscach błędna. Nawet sprawna technicznie osoba musi sobie zarezerwować na składanie kilka godzin.
Zalety:Całkiem niezła jakość wykonania.
Wady:Instrukcja
askup
06.12.2019
solidny stół , rewelacja.
RikoE
06.11.2019
Super kurde
pszcz82
14.10.2019
Suuuuuuper, naprawdę warto zakupić owy stół. Nawet dla dorosłych super zabawa
JarekRSl
22.07.2019
Super sprawa za w sumie nie duże pieniądze - syn wreszcie mało czasu spędza przed ekranem TV bądź laptopa.
Zalety:Solidność wykonania, jakość, trzy naprawdę fajne gry w niewielkiej powierzchni.
Wady:Słabo rozpisana instrukcja montażu - ale bez problemu można poskładać intuicyjnie.
dredoo
17.07.2019
Słaby wiatraczek przy stole do gry w cymbergaja, po dołożeniu suszarki do włosów krążek zaczął dobrze się przesuwać. Instrukcja z lupą da się odczytać resztę trzeba się domyślić. okleina nie wszędzie przylega, brzydko wykończone widoczne drewniane elementy do skręcania paki z piłkarzykami.
Zalety:3 w jednym no może raczej 2,5
Wady:słabo działa cymbergaj tandetnie wykonana okleina oraz niechlujnie widoczne drewnopodobne elementy piłkarzyków. Cena powinna być niższa.
Jarek115
05.06.2019
potwierdzony zakup
Powinna być kara chłosty za pisanie niezrozumiałych instrukcji montażu, albo wraz z zakupionym towarem wysyłać składającego w paczce. Ktoś kto lubi wyzwania polecam a jak ktoś jest niecierpliwy odradzam.
Zalety:3w1 I na tym koniec!!!
Wady:1. Okleina na krawędziach nie dokładnie przyklejona.
2. Śruby nie psują do niektórych elementów. Szczególnie do listew pod planszami.
3. Jakość wykonania powinna być za połowę ceny promocyjnej.
4. Uszkodzone szufladki na pilki.
Rafał
22.05.2019
Rewelacyjny stół, nie widziałem takiego do tej pory. W użytku niemal codziennie, niezła jakość wykonania.
Synowie zadowoleni, ojciec też :)
Nie przesadzałbym z tą instrukcją, może to nie instrukcja z ikei ale nie jest tak źle.
Polecam!
Zalety:3 stoły w 1 :) Młodzież zadowolona :)
malenka_ma
15.01.2019
potwierdzony zakup
Stół solidny po złożeniu, wykonany z przyzwoitych materiałów. Prawie jak profesjonalny :)
Zalety:- łatwość zmiany gry
- stabilność
Wady:Mało czytelna instrukcja
brak miejsca w stole na przechowywanie piłek,krążków itp
KAOS
13.12.2018
Za tą cenę spodziewałem się lepszej jakości. Instrukcja t r a g e d i a - malutkie obrazki na których mało co widać. Stół składałem intuicyjnie. Udało mi się go złożyć z delikatną pomocą 8 letniego syna.
Po złożeniu wygląda to całkiem dobrze. Jeśli chodzi o grywalność to jest bardzo dobrze.
Zalety:- wygląd
- łatwość zmiany gier
Wady:- instrukcja
ola
01.12.2018
Hej, stół własnie dotarł. Za taka cene spodziewalam sie jednak troszke lepszej jakosci uzytych materialow, Stól od piłkarzykow byl od razu obdrapany, a jeden z pretów od pilkarzykow krzywy. Material uzyty na stole pod bilardem wyglada jakby mial sie przetrzec po pierwszym uzyciu. Mimo to, poki co fajnie sie uzytkowuje. Wiem ze dzieciaki zaraz i tak zdemoluja wiec juz nie bede wiedziec czy te rysy/dziury tu byly czy to dzieci zrobily, ale mam nadzieje ze nie nastapi to za szybko i stół bedzie sie nadawał do uzytku przynajmniej przez kilka lat.

Przede wszystkim prosilabym o lepsza jakosc instrukcji. W 3 dorosłe osoby montowalismy go ponad 2h. Instrukcja jest nieczytelna, napisana bardzo skrotowo, a poza tym zawiera bledy! Rysunki sa zdecydowanie za male, rozdzielczosc napisow na rysunkach sprawia ze sa praktycznie nieczytelne - cala instrukcja montazu zajmuje w praktyce połowe strony A4, na ktorej oprócz tekstu znajduje sie 6 rysunkow instruktarzowych (jak dla krasnali)! Powinny byc zdecydowania wieksze i podzielone na wiecej etapow.

Poza tym dzieciaki sa zachwycone :)
Zalety:solidnosc wykonania
cymbergaj jest zasilany wiatraczkiem
łatwosc zmiany gry
stabilnosc
Wady:wykonczenie gier
instrukcja montazu
Model: 19-0-050
Kod EAN: 5907695532005
Przybliżoną wysokość miesięcznej raty kredytu uzyskasz korzystając z poniższego symulatora.

CA Raty

  • CA Raty
    - Oprocentowanie 0.5%
    - Wymagana pierwsza wpłata: 0%
    - Potrącenie: 0%
    - Ilość rat: 6 - 48 miesięcy

e-Raty Santander

  • e-Raty Santander
    - Oprocentowanie 0.55%
    - Wymagana pierwsza wpłata: 0%
    - Potrącenie: 0%
    - Ilość rat: 6 - 36 miesięcy

Mimo, że dołożyliśmy wszelkich starań, aby symulator pokazywał dokładne wyliczenia, rata wyliczona przez symulator może się nieznacznie różnić od raty ustalonej przez bank. Obliczenia przeprowadzone za pomocą symulatora rat mają charakter orientacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu art.66 §1 kc.

Przeczytaj więcej o sprzedaży ratalnej
Jeżeli masz wątpliwości dotyczące tego produktu, wykorzystaj poniższy formularz lub skontaktuj się z nami telefonicznie.

Zapytaj o produkt:
Stół do gry 3w1 SDG Nils
Nazwa nadawcy:
E-mail nadawcy:
Wiadomość:
Powiadomienie o dostępności

Podaj nam swój adres e-mail. Powiadomimy Cię, kiedy produkt będzie dostępny.

Podobne produktyInne produkty z tej kategorii
Inni kupili równieżKlienci, którzy kupili ten produkt kupili także