PowerBall
Powerball 250Hz Pro z licznikiem (niebieski)

Powerball 250Hz Pro z licznikiem (niebieski)

PowerBall

Opcje:

79,00
139,00
Ilość:
Dostępność: W magazynie. Wysyłamy w ciągu 24h
Koszt dostawy: Dostawa GRATIS!

Bezsilnikowa maszyna napędzana siłą Twojego nadgarstka! Powerball 250Hz Pro to nie tylko świetna zabawką, ale przede wszystkim doskonały sprzęt treningowy.

Wzmocnij siłę przedramion, nadgarstków, palców i chwytu - to przydatne przy wykonywaniu codziennych czynności, ale wręcz niezbędne do przeprowadzenia bezpiecznego treningu siłowego, poprawy uderzenia w tenisie czy bezpieczeństwa podczas wspinaczki na skałkowej. To nie wszystko! Jeśli dużo pracujesz przy komputerze, możesz być w grupie podwyższonego ryzyka zachorowania na zespół cieśni nadgarstka (RSI), dolegliwości powodowanej przez nadmierny, długotrwały ucisk nerwu podśrodkowego. Jak to się objawia? Najpierw odczuwasz dyskomfort w okolicy nadgarstka, czasem lekkie mrowienie palców, a potem pojawiają się realne problemy z chwytnością. Z biegiem czasu kubek coraz częściej będzie wypadać Ci z rąk, a ból zacznie być nie do zniesienia. To choroba programistów, pracowników biurowych, choroba XXI wieku, niestety, coraz częstsza. Powerball to doskonały sprzęt rehabilitacyjny i prewencyjny. Regularny trening wspomaga leczenie RSI. Odpoczywając od pisania na klawiaturze czy pracy z myszką, weź do ręki Powerball i... działaj, póki nie jest za późno! Specjalny ruch maszyny odciąży Twoje nadgarstki i z czasem zniweluje skutki RSI!

Ćwiczenia z Powerball to połączenie świetnych efektów z rewelacyjną zabawą. Możesz odbyć turniej ze współpracownikami w biurze - Powerball pokaże, kto z Was jest najsilniejszy i najszybszy. W przeciwieństwie np. do siłowania na rękę wynik jest zawsze obiektywny - Powerball każdemu umożliwia równie intensywny wysiłek, bo jeśli chodzi o prędkość, model 250Hz to niekwestionowany lider na rynku!

W prezentowanym modelu praca żyroskopu nie jest ograniczona przez indukcyjne dynama, które w modelach Neon i Techno są wbudowane w obrotniki. Dzięki temu ten Powerball rozpędza się do najwyższych prędkości i tym samym jest doskonałym wyborem dla wymagających osób.

Na doskonałą pracę urządzenia składa się połączenie wewnętrznego żyroskopu, siły odśrodkowej i inercji. Najpierw rozpędź wewnętrzną kulę, a następnie nadgarstkiem kontynuuj obracanie całego urządzenia, tak aby zwiększyć prędkość rotacji. Możesz uzyskać nawet 15 tys. obrotów na minutę, a biorąc pod uwagę, że rekord świata wynosi ponad 16 tys., jest to niewiarygodny rezultat! Jednak osiągnięcie takiej liczby obrotów nie jest proste, bo Twój nadgarstek poczuje ogromną siłę od obracającego się urządzenia - przy 15 tys. obrotów na nadgarstek działa siła odpowiadająca 20kg! Dlatego po pierwszym użyciu Twoja dłoń z pewnością będzie drżała, ale z czasem będzie tylko lepiej!

Wbudowany komputer niewiarygodnie precyzyjnie zlicza wszystkie obroty i je wyświetla. Zapamiętuje też rekord, którego pobicie stanie się Twoim celem, a że przy okazji wzmocnisz nadgarstek i chwyt - tym lepiej!

Kiedy tylko chcesz - w autobusie, pracy, przed telewizorem - trenuj na najwyższej jakości sprzęcie, który zapewni Ci doskonałą rozrywkę, poprawę chwytu i siły mięśni. Trenuj z Powerball 250Hz Pro!


Dane techniczne:

  • Powerball 250Hz Pro irlandzkiej firmy RPM Sports (www.powerballs.com)
  • Dostępny w dwóch kolorach:
    • pomarańczowym
    • niebieskim
  • Oddziałuje siłą do 20kg
  • Wbudowany elektroniczny miernik prędkości
  • Wewnętrzny wyświetlacz na wynik i rekord
  • Zawiera baterie (wystarczą na około rok)
  • Maksymalna prędkość ok. 15 000 obr./min
  • Idealne dla osób czynnie uprawiających sport
  • Poprawia siłę nadgarstka np. dla długiego zwisania na półce skalnej, ale przydatną również w tenisie, golfie, squashu itp.
  • Wymiary: 7.5cm x 6.5cm

Aga
21.11.2016
Super się ćwiczy i przy okazji fajnie wyglada
Plusy:Ergonomiczny
Minusy:Brak sznureczka na rękę - może wypasc.....
Kami
16.11.2016
Bardzo fajna zabawka na prezent dla dużych chłopców :)
Magda
03.10.2016
Bardzo fajna zabawka - pomocna programistom;-)
Plusy:Zgrabna kulka. Pomyslowy licznik
Minusy:Brak
TarZan
29.09.2016
Fajny pomysł na zajęcie rąk podczas wolnej chwili
Plusy:Uniwersalność i prostota obsługi
Minusy:Trochę szumi
t.kreft
26.09.2016
jest ok
Plusy:super
Minusy:zadne
trybson1
17.09.2016
Bardzo dobry jakosciowo
Plusy:Ergonomiczny ksztalt
Minusy:Licznik tak umiejscowiony ze trudno przeczytac w trakcie cwiczenia
Andrew
07.09.2016
Rywalizacja wśród pracowników mojej firmy... niezastąpione chwile śmiechu!
Plusy:Wysoka jakość wykonania. Licznik z pamięcią.
Minusy:Dość szybko urwały się końcówki sznurka. Lekko wyszczerbiły się krawędzie wewnętrzne PB (od sznureczka?).
Projektant
31.07.2016
Nie znam lepszego przyrządu do ćwiczenia całej ręki. Świetna sprawa, polecam.
Plusy:Można zabrać wszędzie. Ćwiczy więcej niż jedną część ręki.
Minusy:Brak
Paweł
22.07.2016
Wciągająca zabawka, po kilku minutach kręcenia potrafi nieźle zmęczyć ręce. Uruchamiam tylko za pomocą sznurka, bo ręką nie da rady.
Plusy:Dobry do ćwiczeń rąk.
Minusy:Końcówki od sznurka szybko się urywają.
wk123
20.07.2016
Świetna zabawka.
kret602
12.07.2016
Fajna zabawka dobrze wpływając na mięśnie nadgarstka.
Plusy:Licznik
Minusy:brak
mith
16.05.2016
Polecam
Plusy:Dobre do ćwiczeń. Polecam.
Minusy:Licznik działa, ale trudno się z niego korzysta. Gdy produkt się rozkręci, to trzeba go dość mocno trzymać w ręce. Trudno w tym samym czasie sprawdzać wskazania licznika. Polecam więc kupować tańszą wersję bez licznika.
Aga
31.03.2016
fajna zabawka, która przy okazji ćwiczy. Ciężko było na początku załapać jak kręcić ale potem spoko.
Plusy:fajna zabawa.
Minusy:nie wiem czy jest taka wersja ale brakuje takiego sznurka na rękę, bo jak za bardzo się rozkręci kulka to ciężko ją utrzymać i może łatwo wypaść.
greg180866
02.02.2016
Super sprzęt, kręci cała rodzina, łatwy rozruch.
Plusy:Dobra cena, licznik obrotów.
Minusy:Brak
Luk
27.01.2016
zajebisty
Plusy:działa
Minusy:nie nie działa
michal1367
24.01.2016
Kupiłem ostatnio ten model Powerball. Spisuje się on świetnie. Używam go każdy dzień. Polecam go.
Chciałbym zaprosić też wszystkich nowych użytkowników powerball do dołączenia do www.powerball.fora.pl
Jest to forum o powerball. Jest na nim dużo przydatnych informacji o powerball. Można też się pochwalić na nim swoimi wynikami.
Plusy:Jakość
Minusy:Brak
Kamil
21.01.2016
Solidne wykonanie, to czego szukałem
mania199
21.01.2016
świetny produkt !!! polecam wszystkim:)
mario
07.01.2016
Zwykły bubel. Po może 20 użyciach wszystko się rozklekotało i już nie chce się rozkręcić Może to pojedynczy przypadek... Ja odradzam.
Bryś
30.12.2015
Cwiczy takie partie mięśni o których mało kto na pojecie ;)
Andreas
29.12.2015
Fajny gadżet.Dobry pomysł na prezent
Luki
29.12.2015
Solidny produkt. Dobry pomysł na prezent
pewa
27.12.2015
Spełnił moje oczekiwania :0
Plusy:Zabawka dla całej rodziny a przy okazji niezły trening
Kahuna
26.12.2015
Super prezent dla całej rodziny
Plusy:uzależnia :)
Minusy:dość głośna praca na większych prędkościach
nowy
19.12.2015
Szybka wysyłka. Dobry produkt. Połamane opakowanie, jednak sądzę, że to wina przewoźnika.
Juurrii1983
17.12.2015
Super się kręci. Polecam na prezent dla każdego.
kmadzia82
10.12.2015
Mąż zadowolony z prezentu :) Szybka wysyłka, bdb kontakt, jestem bardzo zadowolona.
jowik
10.12.2015
super zabawka dla dużych chłopców
Plusy:poręczna, nie zajmuje dużo miejsca
Minusy:ciężko rozruszać
Nowy
24.11.2015
Kręci się rewelacyjnie, jest uzależniający, ale sądząc po dźwiękach, jakie wydaje po 2tyg. przeciętnego użytkowania, boję się o trwałość urządzenia. Zobaczymy, co będzie dalej..Ciekłokrystaliczny wyświetlacz działa, aczkolwiek jest kiepskiej jakości-rozlewa się w narożnikach. Tj.szczegół i w niczym jednak nie przeszkadza.
Plusy:- Super ćwiczenie
- świetna rozgrzewka przed innymi ćwiczeniami
Minusy:- niestety dziwnie chrupie i trzeszczy po 2 tyg.
użytkowania
Daray
28.10.2015
Produkt bardzo mi się spodobał i w niedługim czasie zaraziłem nim sporą ilość znajomych.
milasia
23.10.2015
Produkt bardzo fajny, na początku ciężko załapać jak się tego używa, ale po kilku próbach się udaję. Duże zainteresowanie wśród znajomych
Plusy:pozytywny produkt fajnie się sprawdza jako prezent
Minusy:końcówki sznurka się psują
caye
13.10.2015
Wciąga całą rodzinę!
Plusy:Szybko można opanować jego poruszanie. Łatwo można go używać w wolnych chwilach. Licznik dodatkowo zachęca do regularności!
Minusy:Trochę hałasuje. Licznik zresetował się po nabiciu 3 mln obrotów - wręcz zmusza do zakupu mocniejszej wersji :)
Magaiwer
10.10.2015
Super zabawka i przyrząd do ćwiczenia rąk. Polecam!
Plusy:Jakość , skuteczność w ćwiczeniach i dobra zabawa.
Minusy:Brak
Beer
16.09.2015
super prezent :)
Skur3byk
11.09.2015
Świetna zabawa, połączona z treningiem.
JA.
02.09.2015
SUPER zabawa.Polecam!!!!
Matiz
26.08.2015
Ekstra produkt!
Asia
13.08.2015
świetny do zabawy i ćwiczenia dłoni, nadgarstka i ramion
heyha
11.08.2015
Dobry sprzęt, porządny sklep, polecam!
ony
03.08.2015
Niesamowicie szybka wysyłka i obsługa, produkt jaknajbardziej zgodny z opisem gorąco polecam
Plusy:Same
Minusy:Troche głośny ale to nie ooniecznie jakaś wada
Luk
30.07.2015
Produkt zgodny z opisem. Wysyłka błyskawiczna. Zabawka świetna!
Plusy:Uzależniająca zabawka do ćwiczenia mięśni.
Minusy:Troszkę głośna jeśli komuś to przeszkadza. Mi osobiście dość ciężko korzysta się z licznika. Żałuję, że nie wziąłem wersji z podświetleniem.
czarnula
18.07.2015
Produkt zgodny z opisem, szybka dostawa, dobry kontakt ze sprzedającym. Polecam:))
jaro
08.07.2015
Produkt ok. Szybka, sprawna obsługa sprzedażowa.
Katie
26.06.2015
Świetny produkt, kupiłam głównie w celu rehabilitacji nadgarstka i muszę przyznać, że naprawdę działa.
Plusy:rozrywka, rywalizacja - chęć pobicia rekordu , rehabilitacja i ćwiczenia
asia
22.06.2015
bardzo fajny produkt na prezent
slawek
20.06.2015
jestem bardzo zadowolony z zakupionego powerbola mila obsluga i sprawna realizacja zamowienia
Plusy:rozrywka i ćwiczenia dla całej rodziny
ash
06.06.2015
Good product
Kasia
04.06.2015
Wciągająca zabawa i trening przy okazji.
Dr_WOLAND
19.05.2015
Doskonała sprawa :)
Polecam wszystkim, bo jest to ćwiczenie które wciąga !!!
Plusy:Małe, poręczne, można zabrać wszędzie
Minusy:Jak na razie brak
eloo
01.05.2015
Fajna zabawka yo
Luki
27.04.2015
Świetna rzecz.Używam do rehabilitacji po zlamaniu nadgarstka.Trzeba tylko uważać żeby nie przesadzić z ilością ćwiczeń
kamil
20.04.2015
Dobry produkt , solidne wykonanie , ciekawy sposób na trening.
Krzysztof
16.04.2015
zabawa i trening. idealne
Plusy:poprawia siłę uchwytu
mko
15.04.2015
Dobry sprzęt, naprawdę wciąga i chce się nim ćwiczyć ;)
Olo
14.04.2015
Mój narzeczony jest zachwycony. Poprawiła mu się sprawność nadgarstka. Produkt spełnia wszelkie wymagania. Szczególnie dla osób, które nie miały wcześniej z nim do czynienia.
zayer
14.04.2015
Mam od kilku dni i jestem bardzo zadowolony. :)
Gitagitka
07.04.2015
Fajny gadżet, Swietna forma Cwiczeń na nadgarstek
Szymi
25.03.2015
Czuć power , dobry produkt w dobrej cenie , polecam :)
Pablos
16.03.2015
Najlepiej wydana kasiorka
Plusy:po prostu super
Minusy:brak
freeman1982
16.03.2015
Bawi jednocześnie trenuje bardzo miłe urządzenie.
Plusy:cena
Minusy:brak
tamed
19.02.2015
Świetny gadget do zabawy lub rehabilitacji nadgarstka.
Tomson
18.02.2015
Jestem Mega Pozytywnie Zaskoczony!!!
Kupiłem parę dni temu i podchodziłem raczej sceptycznie ale to co te urządzenie wyprawia jest po prostu niesamowite ;-) Polecam bez dwóch zdań

U mnie pełni rolę urządzenia do rehabilitacji po złamanych dwóch kościach przedramienia
Postępy z dnia na dzień coraz większe :-D
Plusy:Kręcę póki co 11,5tyś
I jestem Panem w swoim domu :lol:
Minusy:Nie mogę przebić 11,5tyś :-P
kkrzysi0
13.02.2015
Używałem wcześniej zwykłego, teraz chciałem sprawdzić ile wykręcam - dla mnie OK
Minusy:Przy pewnych prędkościach robi się bardzo głośny - jakby miał się zaraz rozlecieć.
pablo
12.02.2015
Naprawdę niewiarygodne urządzenie. Byłem trochę sceptyczny, ale po pierwszym uruchomieniu połknąłem bakcyla. Biorę go wszędzie ze sobą.
Plusy:Mały, lekki, a ręce pracują, że aż strach....
Minusy:dla mnie bez wad, genialny pomysł
ggg
04.02.2015
fajny gadzet
Jakub
02.02.2015
Jak to powerball, przyjemna zabawka do wzmocnienia przedramieni. Polecam
greg
30.01.2015
super zabawka, na drugi dzień dostałem zakwasów,
aaa
29.01.2015
uzależnia !
noseratum23
27.12.2014
Świetna zabawa połączona z ćwiczeniami
Miodq
27.12.2014
Mocny i porządny powerball, robi silne przeciążenia na przedramieniu, ciężko utrzymać to cholerstwo przez dłuższy czas. Zapewnia na prawdę porządny trening
Plusy:Porządne cacko
tani
Minusy:dostałem pękniętą płytkę w komplecie, na szczęście jej nie potrzebowałem
Irena
27.12.2014
Sprawił radość obdarowanemu i nie tylko. Solidnie wykonany, przystępna cena.
Joanna
26.12.2014
Fajna zabawka, wciąga całą rodzinkę!;)
barbar
25.12.2014
Świetna zabawa i trening w jednym
Plusy:dobre wykonanie, solidne
n00mad
19.12.2014
Ma ogromny minus - zajmuje ręce i nie ma czasu na pracę ;-)
Plusy:solidne wykonanie, ergonomiczny kształt, spełnia oczekiwania, dobry stosunek jakości do ceny
Minusy:Dotychczas nie znaleziono
stokrotka
15.12.2014
funkcjonalny ładnie sie przentuje przyzwoita cenna
Plusy:dobry material
Minusy:jeszcze nie zauwazyłam
RychoW
15.12.2014
Tak mi się podoba i innym, że musiałem sprawić prezent z Powerballa
Plusy:Zabawa i trening - niesamowite.
Minusy:Może trochę za głośny, ale widać tak musi być.
iGosiek
08.12.2014
Szybka dostawa.Polecam.
Plusy:Świetne do rehabilitacji nadgarstka i łokcia.
szuflaz
01.12.2014
Super przyrząd do aktywnej rywalizacji w gronie przyjaciół. Każdy mięsień, nie tylko w ramionach, potwierdzi po kilku dniach tę opinię.
Plusy:Można ćwiczyć prawie wszędzie i w każdej pozycji.
Minusy:Może doprowadzić do nałogu.
juurrii
24.11.2014
Świetna zabawa.polecam
Bouta
02.11.2014
Produkt i dostawa cacy
Plusy:Wszystko na plus
Minusy:Zero wad
Jerzy
16.10.2014
Prodkukt super, serwis też.
Plusy:Mam co chciałem
Minusy:nic nie mam do zarzucenia
Aleksander
05.10.2014
Bardzo dobra zabawka.
Plusy:daje dużo radości
Minusy:dźwięk (czasami piszczy)
czacza
28.09.2014
Jedyny minus to dźwięk, ale pewnie da się do tego przyzwyczaić.
kopalny
04.09.2014
Rewelacja, produktywność w biurze spadła :)
Plusy:1. Oryginał
2. Licznik
3. Fun
Minusy:Brak paska na rękę. Kula może się wyrwać.
Synek
02.09.2014
Świetna zabawka do ćwiczeń
Minusy:Licznik czasem nie daje się włączyć
kst
26.08.2014
doskonały na prezent, zarówno dla trenujących jak i dla moli biurowych...
rafaello2879
19.08.2014
Fajna sprawa polecam
rakieta
13.05.2014
super przyrząd do treningu
Plusy:można go zabierać wszędzie i ćwiczyć gdzie się chce
Minusy:licznik do bani
Piotr
23.04.2014
Świetna zabawka ;) Licznik czasem nie daje się włączyć ,ale po odczekaniu paru chwil wszystko znów działa w jak najlepszym porządku. Ogólnie polecam ;)
Jacek
24.03.2014
Super sprawa!
Plusy:Poręczny, szybko wzmacnia mięśnie rąk, no i frajda z wykręcania coraz lepszych wyników :D
Minusy:Licznik czasem nie daje się włączyć
Ela
04.03.2014
super zabawka, kupiłam w celu rehabilitacji, okazało się, że można ćwiczyć wiele mięśni -i mam nadzieję, że wzmocnię ręce
Plusy:mały, można ćwiczyć prawie wszędzie
Minusy:na razie nie widzę
Mateusz
04.02.2014
Świetna zabawka dająca dużo frajdy, ale i czasami dużo odcisków na dłoni;) Realizacja przez sklep jak najbardziej na +
tbtb
15.01.2014
fajna zabawka, idealny na prezent
Klaudia
20.12.2013
jak dla mnie mega zabawa :)
Plusy:saaame zalety ;]
Minusy:brak :)
wojtas
19.12.2013
Niewielki przyrząd o wielkich możliwościach. Ćwiczę codziennie. Jest świetny.
Plusy:niewielki, wszędzie można ćwiczyć
Minusy:brak
edzia
16.12.2013
fajne :)
nie wiem o co chodzi z tym hałasem, mój jest cichutki
Adam
22.11.2013
Fajna zabawka
Plusy:jak w opisie
Minusy:głośna praca
mało trwały
licznik czasem nie daje sie wlaczyc
Helmans
17.03.2013
Jestem zadowolony z produktu. Sprawna szybka wysyłka. Polecam
Darysta
07.03.2013
Produkt zgodny ze specyfikacją
robitok
15.01.2013
produkt ok, taki jak w opisie; dostawa też bez zarzutu
jah
28.12.2012
poweball niebieski 250 HZ
Plusy:fajna zabawa. Produkt jak w opisie
Minusy:Gumka sie luzuje.
sylwia
28.12.2012
super produkt.Fajna zabawa.Doskonały prezent. Polecam.
Micux
25.12.2012
Bardzo fajny sprzęcik, dokładnie taki jak w opisie, bez żadnych wad ukrytych. Działa bez zarzutu, trzeba się chwilę pomęczyć nad wyrobieniem odruchu rozkręcania żyro, ale tak to pozytywnie :)
Plusy:trenuje całe przedramię, nadgarstek i palce
całkiem fajna zabawka na imprezy
Minusy:troszkę hałasuje przy wyższych obrotach, ale w granicach normy
Oskar
18.07.2012
fajna zabawka i nie tylko :)
Plusy:licznik
Minusy:hałas
Grzegorz
22.06.2012
Zabawa i ćwiczenia w jednym, świetne urządzenie.
Plusy:Solidne wykończenie
Minusy:Zbyt głośno działa
mały kazio
07.01.2012
super zabawka!
Jakub
02.09.2011
Zdecydowanie polecam, błyskawiczna przesyłka, produkt ok.
piotr
27.07.2011
fajna zabawka
Tomasz
13.07.2011
Świetna zabawka! Na początku trochę trudna do zrozumienia ale jak się już raz poprawnie zakręci to więcej nie ma problemów. Jedynym minusem są odciski na dłoniach
grzejnik
17.03.2011
Mam go już 2 tygodnie i jestem w pełni zadowolony z tej zabawki.
POWERBALL działa to świetne ćwiczenie izometryczne na przedramiona, poprawia wytrzymałość i siłę uścisku. Przy porządnym wysiłku angażuje całe ramie aż sztywnieje.......według mnie to świetny dodatek do treningu.
Karolina
04.01.2011
Bardzo fajny gadżet na prezent...
DAFI
01.10.2010
Powerball jest bardzo dobry, ale po dłuższej pracy ok. 5 godzin zaczyna wydawać z siebie dość dziwny, nieprzyjemny odgłos, oczywiście podczas pracy. Powerball 350Hz w tym aspekcie spisuje się o niebo lepiej.Jest cichszy i z pewnością 11000 obr/min jest trudniej uzyskać, ale oba są warte uwagi,
Lisu69
16.12.2009
Rewelacja. 24g dostawa
  801 000 304
  (32) 700 74 40
Jeżeli masz wątpliwości dotyczące tego produktu, wykorzystaj poniższy formularz lub skontaktuj się z nami telefonicznie.

Zapytaj o produkt:
Powerball 250Hz Pro z licznikiem (niebieski)
Nazwa nadawcy:
E-mail nadawcy:
Wiadomość:
Powiadomienie o dostępności

Podaj nam swój adres e-mail. Powiadomimy Cię, kiedy produkt będzie dostępny.

Podobne produktyInne produkty z tej kategorii
Inni kupili równieżKlienci, którzy kupili ten produkt kupili także