Reklamacje i gwarancje

Przy korzystaniu z warunków gwarancji Klient winien zgłosić się do Autoryzowanej Stacji Serwisowej producenta. Dane adresowe stacji serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych oraz można je także uzyskać poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Jeżeli produkt nie posiada karty gwarancyjnej producenta, wówczas dokumentem potwierdzającym prawo do gwarancji jest załączony do zamówienia dowód zakupu.

Jeśli zakupiony produkt ulegnie uszkodzeniu lub Twoim zdaniem funkcjonuje nieprawidłowo prosimy o kontakt z naszym konsultantem:

  • sklep@sport-shop.pl

Wszelkiego rodzaju zapytania dotyczące nieprawidłowości w funkcjonowaniu nabytego sprzętu powinny być zgłoszone pracownikowi, jeżeli usterka będzie wymagała bezpośredniego działania serwisu pracownicy przekażą Tobie informacje dotyczące dalszego postępowania.

Naprawione lub wymienione na wolne od wad towary odsyłamy do Klienta na nasz koszt.

Do pobrania: Formularz zgłoszenia reklamacyjnego