Koszulka męska H4L22 TSM352 4F

     Zobacz opinie (147)
39,99
29,99
4F H4L22 TSM352 30S
ciemna szaragranatowa
Oczekujemy na dostawę
Dostawa od 8,60
  • Opis produktu
Zapytaj o produkt

Koszulka męska H4L22 TSM352 4F to propozycja dla miłośników minimalizmu.

Materiał została wykonana wysokiej jakości bawełny, która sprawia, że koszulka dobrze się prezentuje. Koszulka jest przyjemna w dotyku, przewiewna i higroskopijna, a także przyjazna dla alergików. Dużym atutem jest także antypilingowe wykończenie, które zagwarantuje zachowanie właściwości koszulki przez długi czas i chroni tkaninę przed mechaceniem się. Klasyczny krój sprawia, że koszulka dobrze wygląda na każdym typie sylwetki.


Co wyróżnia ten model?

  • miła w dotyku tkanina,
  • minimalizm,
  • regularne dopasowanie.


Parametry:

  • materiał: 100% bawełna
  • antypilingowe wykończenie
  • zaokrąglony dekolt
  • regularny krój
Zapytaj o produkt
  • Opinie klientów (147)
5.0 / 5
średnia z 147 opinii
5
97%
4
2%
3
1%
2
0%
1
0%
Masz ten produkt? Pomóż innym w wyborze

Opinie o Koszulka męska H4L22 TSM352 4F

Rozmiar idealny
Przyjemny materiał w dotyku.
Fajna koszulka, zgodna z opisem.
Fajna koszulka
Super produkt
Jestem zadowolona z produktu
Prawidłowy rozmiar,dobry gatunkowo
Brak
Bardzo dobra jakość
Ok 👌
Ok 👌
Brak
Super jakość. Polecam
Super jakość w dobrej cenie
Wygodna , zgodna z opisem , elastyczna
Fajny materiał?
Fajna koszulka!!
Idealny material
Bardzo dobra jakość
Jest ok
Wszysko ok
Jest ok
Jest ok
jest super
Zgodnie z opisem. Kolor jak na zdjęciu.aterial.narfzo przyjemny.
Bardzo dobry materiał
wszystko ok.
Jest ok
Wszystko zgodne z opisem, bawełna wysokiej jakości
Brak
Super,rozmiar idealny
Koszulka ok
Koszulka ok
Super koszulka marki 4f
Marka 4f
polecam zgodne z opisem
Produkt ok... Jestem bardzo zadowolona
Zgodnie z opisem
Super
Zgodna z rozmiarem świetna gatunkowo
Świetna
Wygoda
Przewiewna
Cena
Duży wybór kolorów
Koszulka bardzo ładna zgodna z rozmiarem podanym w tabeli.Polecam.
koszulka super.
Koszulka super rozmiar Ok.
Materiał super żywy kolor
Żywy kolor super materiał
Koszulka super 🙂
Koszulka super
Żywy kolor
Koszulka super 🙂
Super koszulka
Wszystko super
Jestem bardzo zadowolona z zakupu.
Koszulka zgodna z opisem.rozmuar też. Super bawełna Bardzo szybka dostawa.
Brak
Koszulka zgodna z opisem
Super bawełna
Brak
koszulka super
koszulka super
koszulka super
Koszulka super,zarówno mąż jak i ja zadowoleni jestesmy z zakupu.Polecamy gorąco tą stronę i produkty.Ceny rewelacja.Kupiłam kilka sztuk dla męża i syna
Materiał super
Rewelacja,koszulka super.Rozmiar idealny.Cena bardzo przystępna.Jeszcze nie raz zakupie jakiś produkt na tej stronie.
Polecam gorąco.
Materiał super.
Rewelacja,koszulka super
Materiał super
Rewelacja,koszulka idealna
Materiał super,koszulka godna polecenia
Koszulka super,materiał idealny
Koszulka bardzo OK. kolor , gatunek oraz jakość bardzo dobra
SUPER
Świetna koszulka. Syn zadowolony
Super się pierze z kolorami. Rozmiar jak ulał..
Super koszulka. Syn zadowolony
Dobrze się pierze.. Można prać z kolorowymi ubraniami
Światna koszulka.. Syn bardzo zadowolony
Dobrze się pierze.. Nie ma rożnicy po praniu. Prać z czarnymi ubraniami
Mąż zadowolony bo wygląda dobrze
Materiał ok wygodna w noszeniu
Nie zauważono wad
Jak dla mnie super
Dobre podkoszulki, materiał ok.
Koszulka ekstra polecam
Super produkt
Fajnie się nosi
Brak
Bardzo dobrze
Koszulka męska męska pasuje idealnie, mąż jest bardzo zadowolony.
Nie wyciąga się, nie mechaci materiał super.
Przy praniu lekko farbuje,być może przy pierwszym.
Dobra
Jakosc
Brak
Dobry materiał
Rozmiar dokładnie taki jaki chciałem
Wszystko w porządku, zgodnie z opisem
Szybko, zgodnie z opisem
Polecam wszystkim
Wszystko w porządku
B.dobra
Dobry materiał
Szybko i bez problemu.
Pasuje
Brak
polecam
opis zgodny z opisem
Bardzo fajny materiał i rozmiar tek ok
Bardzo fajny materiał
Bardzo dobre gatunkowo,rozmiarowka prawidłowa.
Mąż zadowolony
Super
Super koszulka materiał 1 klasa
Super
Dobry materiał, dobrze się nosi i pierze. Kolejny zakup, syn zadowolony.
Koszulki bardzo dobrze się noszą i piorą. Materiał bardzo fajny nie wyciąga się. To już kolejny zakup, syn zadowolony
Szybko i bez problemu.
Pasuje
Świetna jakość koszulki.
Jest oky
Jest oky
Jest oky, dobry materiał
Jest oky, dobry materiał
Jest oky
Dobra jakość , rozmiar odpowiedni z tabelą
Super, gatunkowo
Super
Bardzo dobry materiał. Polecam
Bardzo dobry materiał.
Super
Polecam
Polecam
Bardzo ładna
Dobra gatunkowo
Brak
Bardzo ładna
Dobra gatunkowo
Brak
Koszulka Super. Polecam.
Wszystko zgodne z opisem.
Polecam.
materiał super
idealna
Polecam!!!
Bawełna,ładny kolor,wszystko zgodne z opisem!!!
Brak
Super jakosc.Zgodnie z opisem.Polecam
Dobra jakość i niska cena.
Brak
Spoko zgodna z opisem
Dobry materiał
Polecam
Polecam
Super,polecam
Spoko bawelna
Super koszulka polecam 🙂
Super koszulki polecam 🙂
Świetny produkt!
Polecam super 👌
Spoko ok
Polecam zgodna z opisem.
Polecam zgodna z opisem.
Bawełna dobrej jakości. Piękny kolor
koszulka ok syn zadowolony
Rewolucja dobrze się mąż w niej czuje takie jak w opisie polecam
Brak
Fajny materaial.
Super
Podkoszulka ok
Bardzo fajny material.
koszulka zgodna z opisem
fajna bawelna
fajna koszulka rozmiar zgodny z opisem
fajna bawelna
Fajny, dobry jakościowo ciuch za jeszcze lepszą cenę 👍
Jakoś, cena
Nie zauważyłem
Średnio zwykła koszulka
Brak
Polecam, materiał i kolor w sam raz. Choć rozmiar L trochę za duży, ale to już mój wybór nietrafny.
Materiał, wzór i cena
Rozmiar
Zgodne z opisem
dobry gatunek
brak
Użytkownik zadowolony
Dobry gatunek bawełny
zgodna z opisem
wykonie, materiał
brak
Zgodnie z opisem
Polecam, bardzo fajna bluzka
Tobrej jakosci
Brak
Koszulka w ładnym kolorze rozmiar dobry
Bawełna dobra gatunkowa cena niska
Brak
Extra Polecam.
Dobra jakość
Polecam
Super koszulka
Super materiał Dora jakość polecam
wszystko ok
super
Super
Fajny material mily w dotyku
Świetna koszulka za przystepną cenę
Oki koszuleczka
Polecam
Szybka i sprawna obsługa sklepu. Koszulka wyglada dobrze. Rozmiar L pasuje.