Hulajnoga na pompowanych kołach 16" i 20" MH14 Nils

     Zobacz opinie (1)
Nils 16-50-396
Produkt niedostępny!
Darmowa dostawa!
Podobne produktyInne produkty z tej kategorii
  • Opis produktu
Zapytaj o produkt

Wszechstronna i niewymagająca specjalnych umiejętności jazda na hulajnodze, to świetna aktywność dla każdego. A wchodząc w posiadanie własnego pojazdu, doskonałą opcją może być model MH14 od Nils.

Model ten jest przede wszystkim wytrzymały, gdyż w całości został wykonany z wysokiej jakości stali. Materiał ten cechuje się ogromną odpornością na odkształcenia i długą trwałością, więc nawet po kilku sezonach hulajnoga wciąż wyglądać będzie jak nowa. A korzystać z niej zechce każdy młody adept tego sportu, bo zapewnia ona fantastyczną, płynną jazdę. To zasługa dużych pompowanych kół, takich jak koła rowerowe. Ich wielkość to 16" koło tylne i 20" przednie. Dbają one o poprawną przyczepność do podłoża, a ich rozmiar oraz pompowana konstrukcja absorbują każde drganie.

Praktycznym udogodnieniem jest regulowana kierownica, dzięki której model ten dostosujesz do siebie bądź dziecka bez żadnego problemu. A ponieważ kierownica ma wygodne rączki, długa jazda nie powoduje żadnego dyskomfortu czy odcisków. Co ważne, nie musisz odkładać hulajnogi na ziemię ani szukać miejsca do podparcia, gdyż model MH14 posiada wbudowaną praktyczną stopkę.


Parametry:

  • przeznaczenie: jazda rekreacyjna
  • wymiary:
    • długość: 154 cm
    • wysokość: 92,5 - 98,5 cm
    • szerokość: 64 cm
  • wymiary podestu:
    • długość: 32,5 cm
    • szerokość: 12 cm
  • materiał: stal
  • materiał na podeście: plastik
  • koła:
    • pompowane
    • przednie: 20"
    • tylne: 16"
  • szprychy: stal
  • łożyska: kulkowe
  • hamulec: ręczny przód i tył
  • maksymalna waga użytkownika: 100 kg
Zapytaj o produkt
  • Opinie klientów (1)
4.0 / 5
średnia z 1 opinii
5
0%
4
100%
3
0%
2
0%
1
0%
Masz ten produkt? Pomóż innym w wyborze

Opinie o Hulajnoga na pompowanych kołach 16" i 20" MH14 Nils

Ogólnie ok. Dziecko zachwycone. Trochę problematyczne jest dopasowanie tylnego błotnika - musiałem rozginać/poszerzać promień błotnika żeby pasował - bez tego odnosiłem wrażenie że jest za duży na końcach, a za mały na środku - opierał się o oponę. No i błotniki są pozaginane do środka - odkształcone już w wytwórni. Do tego "wąsy" z drutu łączące błotnik z osią koła są nierównej długości - przez to błotnik nie jest nad kołem - znów trzeba doginać samemu. I wisienka na torcie - boczna stopka. Odchyla pojazd od pionu, owszem - ale w drugą stronę :-) - zwyczajnie jest za długa - trzeba wykręcić, obciąć około 2cm i zagiąć końcówkę w imadle jak przed odcięciem. Mimo tego fajny sprzęcik.
Ładny; błotniki; dość skuteczne hamulce
Przy składaniu trzeba wykazać się odrobiną kreatywności i mega cierpliwością :-)